Ferran Llario, portaveu Grup Municipal i candidat a l'alcaldia

El col·lectiu de Compromís per Benigànim va decidir en assemblea que Ferran Llario, actual portaveu del Grup Municipal a l’Ajuntament, encapçalara la llista per a les pròximes eleccions locals a Benigànim.

El pròxim 26 de març, Compromís per Benigànim donarà el tret d’eixida a la seua campanya amb la presentació de Ferran Llario, qui convida a tot el poble a parlar i pensar sobre el municipi i el seu futur, en la Plaça Major a les 12:30. En l’acte, el candidat a l’alcaldia estarà acompanyat de Joan Baldoví, candidat a la presidència de la Generalitat per Compromís i actual diputat al Congrés, i d’Àgueda Micó, coportaveu de Compromís.

“Decidisc fer aquest pas, amb el suport del col·lectiu, després d’aquests anys de dedicació, perquè vull continuar treballant pel meu poble i la seua gent. Vull continuar impulsant polítiques que compten amb la ciutadania, escoltar-la i avançar amb ella per a fer créixer el nostre poble”, afirma Ferran Llario, candidat de Compromís a l’alcaldia de Benigànim.

Ferran Llario té 34 anys i és doctor en Ciències Ambientals. Actualment, compagina l’exercici de la seua tasca professional en l’àmbit privat amb la de regidor i portaveu del grup municipal Compromís per Benigànim, des que en 2020 prenguera el relleu, junt amb la seua companya, MCarmen Alabort, dels anteriors regidors, Pep Calero i Joan Sanchis.