El Grup Municipal Compromís per Benigànim va denunciar en la última sessió plenària a l’Ajuntament de Benigànim, la falta de participació de la ciutadania i els comerços en l’elaboració del projecte de remodelació de la Plaça Beata Inés.

Farà unes setmanes es va conèixer el projecte a través de les xarxes, sense cap tipus de consulta prèvia ni amb l’oposició ni amb el teixit associatiu i comercial de Benigànim.

L’Ajuntament utilitzarà la subvenció per a inversions sostenibles de la Diputació de València per finançar la remodelació, que reduirà l’aparcament i facilitarà l’habitabilitat de l’espai.

En aquest sentit, el regidor i portaveu del Grup Municipal Compromís per Benigànim, Joan Sanchis, va reprotxar a l’alcaldessa Amparo Canals la falta de qualsevol tipus de consulta prèvia, actuant per tant «com sempre, decidint les coses des dels despatxos, de baix cap a dalt sense comptar amb la ciutadania».

Tot i això, des del Grup Municipal Compromís es va valorar de forma positiva el projecte i es van realitzar tot un seguit d’aportacions de millora, apuntant algunes incorreccions i la conveniència d’optar per un mobiliari més amable per a la remodelació de la Plaça Beata Inés

Aquestes aportacions van ser rebutjades per l’equip de govern del PSOE, liderat per l’alcaldessa Amparo Canals, que va considerar que el projecte ja estava tancat i s’ajustava a les necessitats que s’havien detectat.