A les eleccions generals que van tindre lloc ahir 20 de desembre la candidatura de Compromís-Podem es va situar com a segona força política a Benigànim per darrere del Partit Popular.

Compromís-Podem va superar al PSOE en quatre de les sis taules obertes als diferents col·legis electorals assolint en suma la xifra de 834 vots, és a dir, un 23,20% dels vots totals emesos. El PSOE va quedar relegat a tercera força, obtenint 823 vots, mentre que el Partit Popular va mantenir la primera posició amb 1310 vots.

Des del Grup Municipal Compromís entenem que aquests resultats constaten l’obertura des de les darreres eleccions locals i autonòmiques d’un nou cicle polític a Benigànim. Un nou cicle caracteritzat per una pluralitat inèdita fins ara al nostre poble i que exigeix diàleg, respecte i consens entre els diferents actors polítics. El missatge és clar, s’ha acabat el temps de les majories absolutes i d’això alguns en deurien prendre nota.

12400544_10153884368548489_7082061417662980932_n